ni podatka
modernizacija univerze, struktura univerze, organizacija univerze, medsebojno povezovanje različnih znanstvenih področij, delo na univerzi, izobraževanje, kvaliteta študija, kvaliteta diplomantov, socialna podpora, fleksibilnost, pogoji za izvajanje vzgojno-izobraževalnih dejavnosti, finančni pogoji, oblikovanje mreže visokošolskih organizacij, enaki izobraževalni pogoji, diferenciacija ciljev, nasveti in vplivi pri izbiri študija, osebna pomoč med študijem, iskanje pomoči med študijem, program in izvedba študija na šoli, zadovoljstvo s podiplomskim študijem, vloga mentorja, poznavanje podiplomskega študija, izboljšava delovanja, članstvo v organizacijah
Ključne besede ELSST:
IZOBRAZBA, UNIVERZITETNI ŠTUDIJ, KAKOVOST IZOBRAŽEVANJA, DODIPLOMSKI ŠTUDENT, PODIPLOMSKI ŠTUDENT
Vsebinska področja CESSDA
DRUŽBENA SLOJEVITOST IN SKUPINE - mladina
Vsebinsko področja CERIF
Primerjalna pedagogika in zgodovina pedagogike
Vsebinska področja ADP
TALENT IN NJEGOVA PROMOCIJA
ORGANIZACIJA UNIVERZE
SOCIALNO POREKLO, SPOL TER INTELEKTUALNE SPOSOBNOSTI
ŠOLANJE
Raziskava je del raziskovalnega projekta, s katerim je zacel Center za razvoj Univerze v Ljubljani leta 1976. V tem letu je bila anketirana celotna populacija dijakov, ki so takrat obiskovali zaključne letnike štiriletnih srednjih šol v Sloveniji. Namen je sistematično spremljati njihovo univerzitetno kariero in poklicno pot. Dvanajst let po njihovi končani srednji šoli, smo s pomočjo vprašalnika zajeli tisti del te populacije, ki je dosegla najvišjo izobrazbo (tj. uspešno zaključena fakultetna izobrazba). Hkrati pa smo se v raziskavi posvetili tudi tistim, ki so se po končani univerzi vključili v podiplomski študij.
Čas zbiranja podatkov: | začetek september, 1988 - 30. september, 1988 |
---|---|
Čas izdelave: | 1988 |
Država: | Slovenija |
Geografsko pokritje: |
Ozemlje socialistične republike Slovenije |
Enota za analizo: |
posameznik. Tisti, ki se nikoli niso vpisali na neko višjo ali visoko šolo in diplomanti na prvi ter na drugi stopnji. |
Populacija: | ni podatka |
Izključeni: |
Tisti, ki so se samo vpisali na neko višjo ali visoko šolo, vendar niso nadaljevali študija. |
Zbiranje podatkov je opravil: |
Center za razvoj univerze |
Tip vzorca: |
Vzorec je celotna populacija. |
Način zbiranja podatkov: |
Samoizpolnjevalna anketa poslana po pošti. |
Uteževanje: |
Brez uteževanja. |
Avtorske pravice pridržane. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
V1 ADP IDNo
Vrednost 11 | Frekvenca | |
---|---|---|
DRV76 |
V1 ADP IDNo
Vrednost 11 | Frekvenca | |
---|---|---|
DRV76 |
Ni gradiv povezanih z rezultati raziskave!
POGOJI UPORABE:
STATUS RAZISKAVE
2 - Polni opis raziskave.
KATEGORIJA RAZISKAVE
8 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, zapolnjujejo raziskovalno praznino ali imajo široko uporabnost za več praktičnih problemov, imajo dolgoročno vrednost za znanost
Kako citiram to RAZISKAVO?
Makarovič, J. (2001). Dolgoročni razvoj visokega šolstva v SR Sloveniji: Promocija talentov in organizacija univerze [Podatkovna datoteka]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: DRV76. https://doi.org/10.17898/ADP_DRV76_V1
Analiza izobraževanja na daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Sloveniji, 2020
Delavnica NRRP in objava podatkov v ADP
Odprta znanost in Obzorje Evropa: zahteve, priporočila in dileme
Konferenca IASSIST: Bridging oceans, harbouring data & anchoring the future