Kraj; datum:
Ljubljana, Slovenija; 2013
Financiranje iz lastnih sredstev.
Ni podatka. ()
pedagoško usposabljanje, didaktično usposabljanje, preizkusno predavanje, odnos do didaktičnega usposabljanja, dojemanje pomena pedagoškega dela, ocena kakovosti lastnega pedagoškega dela, demografija učiteljev
Ključne besede ELSST:
IZOBRAZBA, KAKOVOST IZOBRAŽEVANJA, PEDAGOŠKA USPOSOBLJENOST, PEDAGOŠKI CILJ
Vsebinska področja CESSDA
IZOBRAŽEVANJE - učiteljski poklic
Vsebinsko področja CERIF
Pedagogika in didaktika
Vsebinska področja ADP
Udeležba v didaktičnih usposabljanjih za visokošolsko učno osebje
Pomen pedagoškega dela
Pomen aktivnosti v visokem šolstvu
Pomen didaktičnega usposabljanja
Raziskava o didaktičnem usposabljanju visokošolskih učiteljev in visokošolskih sodelavcev proučuje situacijo v Sloveniji z vidika razvoja človeških virov v visokem šolstvu. Z raziskavo se je poskušalo ugotoviti, v kakšnem obsegu in na kakšen način so bili visokošolski učitelji in sodelavci vključeni v didaktično usposabljanje ter kakšna so njihova stališča in izkušnje, tako glede usposabljanja, kot tudi glede preverjanja pedagoške usposobljenosti v postopkih izvolitve v nazive. Pridobljeni anketni podatki so dragocen vir informacij za proučevanje različnih vidikov kakovosti pedagoškega delovanja v visokem šolstvu v Sloveniji.
Čas zbiranja podatkov: | 12. maj 2013 - 23. maj 2013 |
---|---|
Čas izdelave: | 2013 |
Država: | Slovenija |
Geografsko pokritje: |
ozemlje Republike Slovenije |
Enota za analizo: |
posameznik |
Populacija: |
Visokošolski učitelji in visokošolski sodelavci, ki opravljajo pedagoško aktivnost na enem ali več visokošolskih zavodih v Republike Sloveniji. |
Izključeni: | ni podatka |
Zbiranje podatkov je opravil: |
Aškerc, Katarina Kočar, Sebastian |
Tip vzorca: |
Brez vzorčenja, zajeta celotna populacija. |
Način zbiranja podatkov: |
Spletna anketa. |
Uteževanje: |
Uteževanje po nazivu visokošolskega učitelja oz. sodelavca. Utež je bila izračunana iz znanih vrednosti populacije, ki jih letno objavlja Statistični urad Republike Slovenija (za študijsko leto 2012/2013). |
Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Na voljo so pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva + Nekomercialno 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Kontakt: Arhiv družboslovnih podatkov
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Naslov podatkovne datoteke: DUVUS13 - Didaktično usposabljanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev, 2013 [datoteka podatkov]
ID datoteke: F1
Format: *.txt - TEKST
Verzija: maj 2016
Dodatna pojasnila:
Opravljena je bila naknadna logična kontrola. Spremenljivke z odprtimi odgovori so bile preliminarno odstranjene pred predajo podatkov. Za potrebe analize so bile ustvarjene izvedene spremenljivke.
Q1a V zadnjih 10 letih sem bil/-a : Udeležil/-a sem se usposabljanja iz visokošolske didaktike (seminarji, delavnice, poletne šole ipd.). VSEBINSKI DEL
V zadnjih 10 letih sem bil/-a vključen/-a v pedagoško-andragoška izobraževanja in/ali usposabljanja na naslednji način: Upoštevajte tudi morebitno obdobje pred pričetkom vašega pedagoškega delovanja v visokem šolstvu. Možnih je več odgovorov. Udeležil/-a sem se usposabljanja iz visokošolske didaktike (seminarji, delavnice, poletne šole ipd.).
Vrednost 13 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ni izbran | 352 |
1 | izbran | 161 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
Q1b V zadnjih 10 letih sem bil/-a : Pedagoško-andragoško izobrazbo za opravljanje pedagoškega dela v srednji oziroma višji strokovni šoli sem pridobil/-a po diplomi (študijski program za izpopolnjevanje).
V zadnjih 10 letih sem bil/-a vključen/-a v pedagoško-andragoška izobraževanja in/ali usposabljanja na naslednji način: Upoštevajte tudi morebitno obdobje pred pričetkom vašega pedagoškega delovanja v visokem šolstvu. Možnih je več odgovorov. Pedagoško-andragoško izobrazbo za opravljanje pedagoškega dela v srednji oziroma višji strokovni šoli sem pridobil/-a po diplomi (študijski program za izpopolnjevanje).
Vrednost 22 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ni izbran | 460 |
1 | izbran | 53 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
Q1c V zadnjih 10 letih sem bil/-a : Zaključen imam pedagoški študijski program (dodiplomski oziroma bolonjski magistrski program 7. stopnje za pridobitev izobrazbe).
V zadnjih 10 letih sem bil/-a vključen/-a v pedagoško-andragoška izobraževanja in/ali usposabljanja na naslednji način: Upoštevajte tudi morebitno obdobje pred pričetkom vašega pedagoškega delovanja v visokem šolstvu. Možnih je več odgovorov. Zaključen imam pedagoški študijski program (dodiplomski oziroma bolonjski magistrski program 7. stopnje za pridobitev izobrazbe).
Vrednost 31 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ni izbran | 397 |
1 | izbran | 116 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
Q1a V zadnjih 10 letih sem bil/-a : Udeležil/-a sem se usposabljanja iz visokošolske didaktike (seminarji, delavnice, poletne šole ipd.). VSEBINSKI DEL
V zadnjih 10 letih sem bil/-a vključen/-a v pedagoško-andragoška izobraževanja in/ali usposabljanja na naslednji način: Upoštevajte tudi morebitno obdobje pred pričetkom vašega pedagoškega delovanja v visokem šolstvu. Možnih je več odgovorov. Udeležil/-a sem se usposabljanja iz visokošolske didaktike (seminarji, delavnice, poletne šole ipd.).
Vrednost 142 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ni izbran | 352 |
1 | izbran | 161 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
Q1b V zadnjih 10 letih sem bil/-a : Pedagoško-andragoško izobrazbo za opravljanje pedagoškega dela v srednji oziroma višji strokovni šoli sem pridobil/-a po diplomi (študijski program za izpopolnjevanje).
V zadnjih 10 letih sem bil/-a vključen/-a v pedagoško-andragoška izobraževanja in/ali usposabljanja na naslednji način: Upoštevajte tudi morebitno obdobje pred pričetkom vašega pedagoškega delovanja v visokem šolstvu. Možnih je več odgovorov. Pedagoško-andragoško izobrazbo za opravljanje pedagoškega dela v srednji oziroma višji strokovni šoli sem pridobil/-a po diplomi (študijski program za izpopolnjevanje).
Vrednost 241 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ni izbran | 460 |
1 | izbran | 53 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
Q1c V zadnjih 10 letih sem bil/-a : Zaključen imam pedagoški študijski program (dodiplomski oziroma bolonjski magistrski program 7. stopnje za pridobitev izobrazbe).
V zadnjih 10 letih sem bil/-a vključen/-a v pedagoško-andragoška izobraževanja in/ali usposabljanja na naslednji način: Upoštevajte tudi morebitno obdobje pred pričetkom vašega pedagoškega delovanja v visokem šolstvu. Možnih je več odgovorov. Zaključen imam pedagoški študijski program (dodiplomski oziroma bolonjski magistrski program 7. stopnje za pridobitev izobrazbe).
Vrednost 340 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ni izbran | 397 |
1 | izbran | 116 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
Q1d V zadnjih 10 letih sem bil/-a : Nisem bil/-a vključen/-a v nobeno pedagoško usposabljanje/izobraževanje.
V zadnjih 10 letih sem bil/-a vključen/-a v pedagoško-andragoška izobraževanja in/ali usposabljanja na naslednji način: Upoštevajte tudi morebitno obdobje pred pričetkom vašega pedagoškega delovanja v visokem šolstvu. Možnih je več odgovorov. Nisem bil/-a vključen/-a v nobeno pedagoško usposabljanje/izobraževanje.
Vrednost 439 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ni izbran | 272 |
1 | izbran | 241 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 1
Q2 V kakšnem obsegu (število ur (ur)
V kakšnem obsegu (število ur) ste se udeležili usposabljanja iz visokošolske didaktike (seminarji, delavnice, poletne šole ipd.)? Pri zapisu števila ur upoštevajte samo kontaktne ure. Zapišite s številko ___ ur
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 | 0 | 200 | 11.747 | 29.976 |
Vrednosti spremenljivk od 0 do 200
Q7a Prosimo, ocenite, v kolikšni : Preizkusno predavanje, ki je pogoj za prvo izvolitev v naziv, je ključnega pomena pri preverjanju pedagoške usposobljenosti.
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate z naslednjima trditvama, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 2 se ne strinjam, 3 niti se strinjam, niti se ne strinjam, 4 se strinjam in 5 popolnoma se strinjam. Preizkusno predavanje, ki je pogoj za prvo izvolitev v naziv, je ključnega pomena pri preverjanju pedagoške usposobljenosti.
Vrednost 637 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 44 |
2 | se ne strinjam | 104 |
3 | niti se ne strinjam, niti se ne strinjam | 116 |
4 | se strinjam | 178 |
5 | popolnoma se strinjam | 71 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
Q7b Prosimo, ocenite, v kolikšni : Člani komisije na preizkusnem predavanju, ki sem ga opravil/-a za prvo izvolitev v naziv, so svojo vlogo opravili kakovostno.
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate z naslednjima trditvama, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 2 se ne strinjam, 3 niti se strinjam, niti se ne strinjam, 4 se strinjam in 5 popolnoma se strinjam. Člani komisije na preizkusnem predavanju, ki sem ga opravil/-a za prvo izvolitev v naziv, so svojo vlogo opravili kakovostno.
Vrednost 736 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 3 |
2 | se ne strinjam | 18 |
3 | niti se ne strinjam, niti se ne strinjam | 72 |
4 | se strinjam | 202 |
5 | popolnoma se strinjam | 112 |
-2 | se ne nanaša | 106 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
407 | 106 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
Q8a Prosimo, rangirajte aktivnosti: Pedagoško delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev. Sledijo vprašanja, pri katerih boste aktivnosti rangirali po pomenu, ki ga pripisujete posamezni aktivnosti, in sicer od 1. (najpomembnejša) do 4. (najmanj pomembna).
Prosimo, rangirajte aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete VISOKOŠOLSKIM strokovnim študijskim programom 1. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - Pedagoško delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev.
Vrednost 835 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 210 |
2 | 2. mesto | 118 |
3 | 3. mesto | 50 |
4 | 4. mesto | 31 |
-1 | manjkajoča vrednost | 104 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
409 | 104 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q8b Prosimo, rangirajte aktivnosti: Reševanje znanstvenih, razvojno-raziskovalnih in strokovnih* problemov visokošolskih učiteljev in sodelavcev.
Prosimo, rangirajte aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete VISOKOŠOLSKIM strokovnim študijskim programom 1. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - Reševanje znanstvenih, razvojno-raziskovalnih in strokovnih* problemov visokošolskih učiteljev in sodelavcev.
Vrednost 934 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 60 |
2 | 2. mesto | 89 |
3 | 3. mesto | 145 |
4 | 4. mesto | 115 |
-1 | manjkajoča vrednost | 104 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
409 | 104 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q8c Prosimo, rangirajte aktivnosti: Praktično udejstvovanje oz. strokovno delo visokošolskih učiteljev in sodelavcev v poklicnem okolju (npr. realizacija področja raziskovanja in poučevanja v praksi/organizaciji/podjetju).
Prosimo, rangirajte aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete VISOKOŠOLSKIM strokovnim študijskim programom 1. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - Praktično udejstvovanje oz. strokovno delo visokošolskih učiteljev in sodelavcev v poklicnem okolju (npr. realizacija področja raziskovanja in poučevanja v praksi/organizaciji/podjetju).
Vrednost 1033 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 112 |
2 | 2. mesto | 142 |
3 | 3. mesto | 84 |
4 | 4. mesto | 71 |
-1 | manjkajoča vrednost | 104 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
409 | 104 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q8d Prosimo, rangirajte aktivnosti: (So)delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev v mednarodnem prostoru.
Prosimo, rangirajte aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete VISOKOŠOLSKIM strokovnim študijskim programom 1. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - (So)delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev v mednarodnem prostoru.
Vrednost 1132 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 23 |
2 | 2. mesto | 63 |
3 | 3. mesto | 136 |
4 | 4. mesto | 187 |
-1 | manjkajoča vrednost | 104 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
409 | 104 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q9a Pri prejšnjem vprašanju ste : Pedagoško delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev. Pri prejšnjem vprašanju ste rangirali aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete visokošolskim strokovnim študijskim programom 1. stopnje.
Zdaj pa vas prosimo, da rangirate aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete UNIVERZITETNIM študijskim programom 1. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - Pedagoško delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev.
Vrednost 1231 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 192 |
2 | 2. mesto | 109 |
3 | 3. mesto | 87 |
4 | 4. mesto | 66 |
-1 | manjkajoča vrednost | 59 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
454 | 59 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q9b Pri prejšnjem vprašanju ste : Reševanje znanstvenih, razvojno-raziskovalnih in strokovnih* problemov visokošolskih učiteljev in sodelavcev.
Zdaj pa vas prosimo, da rangirate aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete UNIVERZITETNIM študijskim programom 1. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - Reševanje znanstvenih, razvojno-raziskovalnih in strokovnih* problemov visokošolskih učiteljev in sodelavcev.
Vrednost 1330 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 130 |
2 | 2. mesto | 162 |
3 | 3. mesto | 91 |
4 | 4. mesto | 71 |
-1 | manjkajoča vrednost | 59 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
454 | 59 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q9c Pri prejšnjem vprašanju ste : Praktično udejstvovanje oz. strokovno delo visokošolskih učiteljev in sodelavcev v poklicnem okolju (npr. realizacija področja raziskovanja in poučevanja v praksi/organizaciji/podjetju).
Zdaj pa vas prosimo, da rangirate aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete UNIVERZITETNIM študijskim programom 1. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - Praktično udejstvovanje oz. strokovno delo visokošolskih učiteljev in sodelavcev v poklicnem okolju (npr. realizacija področja raziskovanja in poučevanja v praksi/organizaciji/podjetju).
Vrednost 1429 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 82 |
2 | 2. mesto | 94 |
3 | 3. mesto | 122 |
4 | 4. mesto | 156 |
-1 | manjkajoča vrednost | 59 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
454 | 59 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q9d Pri prejšnjem vprašanju ste : (So)delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev v mednarodnem prostoru.
Zdaj pa vas prosimo, da rangirate aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete UNIVERZITETNIM študijskim programom 1. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - (So)delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev v mednarodnem prostoru.
Vrednost 1528 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 49 |
2 | 2. mesto | 90 |
3 | 3. mesto | 155 |
4 | 4. mesto | 160 |
-1 | manjkajoča vrednost | 59 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
454 | 59 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q10a Pri prejšnjih vprašanjih ste: Pedagoško delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev. Pri prejšnjih vprašanjih ste rangirali aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete študijskim programom 1. stopnje.
Zdaj pa vsa prosimo, da rangirate aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete MAGISTRSKIM študijskim programom 2. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - Pedagoško delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev.
Vrednost 1627 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 110 |
2 | 2. mesto | 110 |
3 | 3. mesto | 134 |
4 | 4. mesto | 112 |
-1 | manjkajoča vrednost | 47 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
466 | 47 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q10b Pri prejšnjih vprašanjih ste: Reševanje znanstvenih, razvojno-raziskovalnih in strokovnih* problemov visokošolskih učiteljev in sodelavcev.
Zdaj pa vsa prosimo, da rangirate aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete MAGISTRSKIM študijskim programom 2. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - Reševanje znanstvenih, razvojno-raziskovalnih in strokovnih* problemov visokošolskih učiteljev in sodelavcev.
Vrednost 1726 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 232 |
2 | 2. mesto | 120 |
3 | 3. mesto | 58 |
4 | 4. mesto | 56 |
-1 | manjkajoča vrednost | 47 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
466 | 47 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q10c Pri prejšnjih vprašanjih ste: Praktično udejstvovanje oz. strokovno delo visokošolskih učiteljev in sodelavcev v poklicnem okolju (npr. realizacija področja raziskovanja in poučevanja v praksi/organizaciji/podjetju).
Zdaj pa vsa prosimo, da rangirate aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete MAGISTRSKIM študijskim programom 2. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - Praktično udejstvovanje oz. strokovno delo visokošolskih učiteljev in sodelavcev v poklicnem okolju (npr. realizacija področja raziskovanja in poučevanja v praksi/organizaciji/podjetju).
Vrednost 1825 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 55 |
2 | 2. mesto | 92 |
3 | 3. mesto | 114 |
4 | 4. mesto | 205 |
-1 | manjkajoča vrednost | 47 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
466 | 47 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q10d Pri prejšnjih vprašanjih ste: (So)delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev v mednarodnem prostoru.
Zdaj pa vsa prosimo, da rangirate aktivnosti po pomenu, ki ga pripisujete MAGISTRSKIM študijskim programom 2. stopnje. Prosimo, da vsako izmed navedenih aktivnosti razvrstite na svoje mesto glede na pomen, ki ji ga pripisujete. 1. mesto pripišite aktivnosti, ki je po vašem mnenju najpomembnejša. *V primeru študijskih programov s področja umetnosti se presoja umetniško in ne raziskovalno delo. - (So)delovanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev v mednarodnem prostoru.
Vrednost 1924 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1. mesto | 68 |
2 | 2. mesto | 145 |
3 | 3. mesto | 161 |
4 | 4. mesto | 92 |
-1 | manjkajoča vrednost | 47 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
466 | 47 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 4
Q11a Prosimo, ocenite, v kolikšni : Menim, da morajo biti vsi visokošolski učitelji in sodelavci ob prvi izvolitvi v naziv deležni *začetnega didaktičnega usposabljanja.
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 2 se ne strinjam, 3 niti se strinjam, niti se ne strinjam, 4 se strinjam in 5 popolnoma se strinjam. *Z izrazom začetno didaktično usposabljanje mislimo tisto usposabljanje, ki ga posameznik izvede v roku enega leta od prvega nastopa svoje pedagoške funkcije v visokem šolstvu. Z začetnim didaktičnim usposabljanjem ne mislimo preizkusnega predavanja, s katerim se izkazuje pedagoška usposobljenost ob prvi izvolitvi v naziv visokošolskega učitelja. - Menim, da morajo biti vsi visokošolski učitelji in sodelavci ob prvi izvolitvi v naziv deležni *začetnega didaktičnega usposabljanja.
Vrednost 2023 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 24 |
2 | se ne strinjam | 53 |
3 | niti se ne strinjam, niti se ne strinjam | 108 |
4 | se strinjam | 195 |
5 | popolnoma se strinjam | 133 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
Q11b Prosimo, ocenite, v kolikšni : Začetnega didaktičnega usposabljanja (ob prvi izvolitvi v naziv) naj bodo deležni vsi visokošolski učitelji in sodelavci, ki nimajo nobene predhodne pedagoške in/ali andragoške izobrazbe.
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 2 se ne strinjam, 3 niti se strinjam, niti se ne strinjam, 4 se strinjam in 5 popolnoma se strinjam. - Začetnega didaktičnega usposabljanja (ob prvi izvolitvi v naziv) naj bodo deležni vsi visokošolski učitelji in sodelavci, ki nimajo nobene predhodne pedagoške in/ali andragoške izobrazbe.
Vrednost 2122 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 17 |
2 | se ne strinjam | 43 |
3 | niti se ne strinjam, niti se ne strinjam | 66 |
4 | se strinjam | 178 |
5 | popolnoma se strinjam | 209 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
Q11c Prosimo, ocenite, v kolikšni : Vsi visokošolski učitelji in sodelavci morajo biti deležni **nadaljnjega »obnovitvenega« didaktičnega usposabljanja na vsakih 5 let.
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 2 se ne strinjam, 3 niti se strinjam, niti se ne strinjam, 4 se strinjam in 5 popolnoma se strinjam. **Z izrazom nadaljnje »obnovitveno« didaktično usposabljanje mislimo tisto usposabljanje, ki ga visokošolski učitelji in sodelavci izvajajo kontinuirano na nekaj let (npr. 5 let). - Vsi visokošolski učitelji in sodelavci morajo biti deležni **nadaljnjega »obnovitvenega« didaktičnega usposabljanja na vsakih 5 let.
Vrednost 2221 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 48 |
2 | se ne strinjam | 106 |
3 | niti se ne strinjam, niti se ne strinjam | 150 |
4 | se strinjam | 144 |
5 | popolnoma se strinjam | 65 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
Q11d Prosimo, ocenite, v kolikšni : Nadaljnjega »obnovitvenega« didaktičnega usposabljanja naj bodo deležni vsi visokošolski učitelji in sodelavci, katerih ocene študentskih anket pokažejo slabe rezultate pedagoškega dela.
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 2 se ne strinjam, 3 niti se strinjam, niti se ne strinjam, 4 se strinjam in 5 popolnoma se strinjam. - Nadaljnjega »obnovitvenega« didaktičnega usposabljanja naj bodo deležni vsi visokošolski učitelji in sodelavci, katerih ocene študentskih anket pokažejo slabe rezultate pedagoškega dela.
Vrednost 2320 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 18 |
2 | se ne strinjam | 42 |
3 | niti se ne strinjam, niti se ne strinjam | 104 |
4 | se strinjam | 177 |
5 | popolnoma se strinjam | 172 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
Q11e Prosimo, ocenite, v kolikšni : Študentske ankete so ustrezno merilo preverjanja didaktične usposobljenosti visokošolskih učiteljev in sodelavcev v postopkih habilitacije.
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 2 se ne strinjam, 3 niti se strinjam, niti se ne strinjam, 4 se strinjam in 5 popolnoma se strinjam. - Študentske ankete so ustrezno merilo preverjanja didaktične usposobljenosti visokošolskih učiteljev in sodelavcev v postopkih habilitacije.
Vrednost 2419 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 66 |
2 | se ne strinjam | 134 |
3 | niti se ne strinjam, niti se ne strinjam | 161 |
4 | se strinjam | 129 |
5 | popolnoma se strinjam | 23 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
Q11f Prosimo, ocenite, v kolikšni : Menim, da morajo biti dokazila/potrdila o opravljenem didaktičnem usposabljanju obvezen del dokumentacije v postopkih habilitacije.
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 2 se ne strinjam, 3 niti se strinjam, niti se ne strinjam, 4 se strinjam in 5 popolnoma se strinjam. - Menim, da morajo biti dokazila/potrdila o opravljenem didaktičnem usposabljanju obvezen del dokumentacije v postopkih habilitacije.
Vrednost 2518 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 48 |
2 | se ne strinjam | 107 |
3 | niti se ne strinjam, niti se ne strinjam | 123 |
4 | se strinjam | 169 |
5 | popolnoma se strinjam | 66 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
Q11g Prosimo, ocenite, v kolikšni : Zadovoljen/-a sem s trenutnim načinom preverjanja didaktične usposobljenosti visokošolskih učiteljev in sodelavcev na ***visokošolskem zavodu, kjer trenutno večinsko pedagoško delujem.
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 2 se ne strinjam, 3 niti se strinjam, niti se ne strinjam, 4 se strinjam in 5 popolnoma se strinjam. *** Z izrazom visokošolski zavod mislimo univerzo ali samostojni visokošolski zavod. - Zadovoljen/-a sem s trenutnim načinom preverjanja didaktične usposobljenosti visokošolskih učiteljev in sodelavcev na ***visokošolskem zavodu, kjer trenutno večinsko pedagoško delujem.
Vrednost 2617 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 53 |
2 | se ne strinjam | 120 |
3 | niti se ne strinjam, niti se ne strinjam | 188 |
4 | se strinjam | 118 |
5 | popolnoma se strinjam | 34 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
Q12a Kakšen pomen pripisujete spod: Kakovost predavanj/seminarjev (pripravljenost, razumljivost, povezanost, razločnost govora, organiziranost, praktični primeri itd.).
Kakšen pomen pripisujete spodaj zapisanim pedagoškim kompetencam visokošolskih učiteljev oziroma sodelavcev? Prosimo ocenite spodnje trditve na lestvici od 1 do 7, pri čemer 1 pomeni sploh ni pomembna, 7 pa je izjemno pomembna. - Kakovost predavanj/seminarjev (pripravljenost, razumljivost, povezanost, razločnost govora, organiziranost, praktični primeri itd.).
Vrednost 2716 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembna | 1 |
2 | ... | 2 |
3 | ... | 1 |
4 | ... | 2 |
5 | ... | 27 |
6 | ... | 135 |
7 | je izjemno pomembna | 345 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 7
Q12b Kakšen pomen pripisujete spod: Uporaba aktivnih oblik in metod dela (skupinsko delo, razprave, spodbujanje izražanja mnenj, razmišljanja itd.).
Kakšen pomen pripisujete spodaj zapisanim pedagoškim kompetencam visokošolskih učiteljev oziroma sodelavcev? Prosimo ocenite spodnje trditve na lestvici od 1 do 7, pri čemer 1 pomeni sploh ni pomembna, 7 pa je izjemno pomembna. - Uporaba aktivnih oblik in metod dela (skupinsko delo, razprave, spodbujanje izražanja mnenj, razmišljanja itd.).
Vrednost 2815 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembna | 2 |
2 | ... | 1 |
3 | ... | 5 |
4 | ... | 22 |
5 | ... | 90 |
6 | ... | 159 |
7 | je izjemno pomembna | 234 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 7
Q12c Kakšen pomen pripisujete spod: Ocenjevanje dela študentov (ustno, pisno ocenjevanje, vmesno preverjanje usvojenega znanja, ocenjevanje praktičnega dela, seminarjev itd.)
Kakšen pomen pripisujete spodaj zapisanim pedagoškim kompetencam visokošolskih učiteljev oziroma sodelavcev? Prosimo ocenite spodnje trditve na lestvici od 1 do 7, pri čemer 1 pomeni sploh ni pomembna, 7 pa je izjemno pomembna. - Ocenjevanje dela študentov (ustno, pisno ocenjevanje, vmesno preverjanje usvojenega znanja, ocenjevanje praktičnega dela, seminarjev itd.)
Vrednost 2914 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembna | 4 |
2 | ... | 6 |
3 | ... | 14 |
4 | ... | 34 |
5 | ... | 115 |
6 | ... | 193 |
7 | je izjemno pomembna | 147 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 7
Q12d Kakšen pomen pripisujete spod: Odnos, dostopnost visokošolskega učitelja oziroma sodelavca za pogovor in pomoč študentom (prijaznost, točnost, pripravljenost pomagati, priprava na nastope in tekmovanja, dovolj govorilnih ur, mentorstvo, odzivnost na
Kakšen pomen pripisujete spodaj zapisanim pedagoškim kompetencam visokošolskih učiteljev oziroma sodelavcev? Prosimo ocenite spodnje trditve na lestvici od 1 do 7, pri čemer 1 pomeni sploh ni pomembna, 7 pa je izjemno pomembna. - Odnos, dostopnost visokošolskega učitelja oziroma sodelavca za pogovor in pomoč študentom (prijaznost, točnost, pripravljenost pomagati, priprava na nastope in tekmovanja, dovolj govorilnih ur, mentorstvo, odzivnost na e-pošto itd.)
Vrednost 3013 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembna | 2 |
2 | ... | 0 |
3 | ... | 6 |
4 | ... | 14 |
5 | ... | 57 |
6 | ... | 170 |
7 | je izjemno pomembna | 264 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 7
Q13a Prosimo, ocenite, v kolikšni : Moja predavanja/seminarji so zelo kakovostna/-i (pripravljenost, razumljivost, povezanost, razločnost govora, organiziranost, praktični primeri itd.).
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodaj zapisanimi trditvami o LASTNEM pedagoškem delu, in sicer na lestvici od 1 do 7, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 7 pa popolnoma se strinjam. - Moja predavanja/seminarji so zelokakovostna/-i (pripravljenost, razumljivost, povezanost, razločnost govora, organiziranost, praktični primeri itd.).
Vrednost 3112 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 2 |
2 | ... | 2 |
3 | ... | 7 |
4 | ... | 48 |
5 | ... | 132 |
6 | ... | 239 |
7 | popolnoma se strinjam | 83 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 7
Q13b Prosimo, ocenite, v kolikšni : Uporabljam zelo kakovostne aktivne oblike in metode dela (skupinsko delo, razprave, spodbujanje izražanja mnenj, razmišljanja itd.).
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodaj zapisanimi trditvami o LASTNEM pedagoškem delu, in sicer na lestvici od 1 do 7, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 7 pa popolnoma se strinjam. - Uporabljam zelo kakovostne aktivne oblike in metode dela (skupinsko delo, razprave, spodbujanje izražanja mnenj, razmišljanja itd.).
Vrednost 3211 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 2 |
2 | ... | 5 |
3 | ... | 26 |
4 | ... | 77 |
5 | ... | 152 |
6 | ... | 160 |
7 | popolnoma se strinjam | 91 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 7
Q13c Prosimo, ocenite, v kolikšni : Moje ocenjevanje dela študentov (ustno, pisno ocenjevanje, vmesno preverjanje usvojenega znanja, ocenjevanje praktičnega dela, seminarjev itd.) je zelo kakovostno.
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodaj zapisanimi trditvami o LASTNEM pedagoškem delu, in sicer na lestvici od 1 do 7, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 7 pa popolnoma se strinjam. - Moje ocenjevanje dela študentov (ustno, pisno ocenjevanje, vmesno preverjanje usvojenega znanja, ocenjevanje praktičnega dela, seminarjev itd.) je zelo kakovostno.
Vrednost 3310 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 2 |
2 | ... | 1 |
3 | ... | 6 |
4 | ... | 50 |
5 | ... | 172 |
6 | ... | 203 |
7 | popolnoma se strinjam | 79 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 7
Q13d Prosimo, ocenite, v kolikšni : Imam zelo kakovosten odnos do študentov, sem zelo dostopen za pogovor in pomoč (prijaznost, točnost, pripravljenost pomagati, priprava na nastope in tekmovanja, dovolj govorilnih ur, mentorstvo, odzivnost na e-pošto itd.
Prosimo, ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodaj zapisanimi trditvami o LASTNEM pedagoškem delu, in sicer na lestvici od 1 do 7, pri čemer 1 pomeni sploh se ne strinjam, 7 pa popolnoma se strinjam. - Imam zelo kakovosten odnos do študentov, sem zelo dostopen za pogovor in pomoč (prijaznost, točnost, pripravljenost pomagati, priprava na nastope in tekmovanja, dovolj govorilnih ur, mentorstvo, odzivnost na e-pošto itd.).
Vrednost 349 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh se ne strinjam | 1 |
2 | ... | 0 |
3 | ... | 3 |
4 | ... | 24 |
5 | ... | 62 |
6 | ... | 210 |
7 | popolnoma se strinjam | 213 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 7
Q15_r Trenutno sem izvoljen/-a v naziv (habilitacija): Obkrožite najvišji naziv.
Trenutno sem izvoljen/-a v naziv (habilitacija): Obkrožite najvišji naziv.
Vrednost 358 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | redni profesor | 74 |
2 | izredni profesor | 85 |
3 | docent | 154 |
4 | asistent | 106 |
5 | predavatelj in višji predavatelj, lektor in učitelj veščin | 94 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
Q17 Na katerem od spodaj naštetih visokošolskih zavodov trenutno pedagoško VEČINSKO delujete?
Na katerem od spodaj naštetih visokošolskih zavodov trenutno pedagoško VEČINSKO delujete?
Vrednost 367 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | Univerza v Ljubljani | 278 |
2 | Univerza v Mariboru | 107 |
3 | Univerza na Primorskem | 42 |
4 | Univerza v Novi Gorici | 16 |
5 | samostojni visokošolski zavod | 70 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
q16_sku6 Področje delovanja, 6 skupin.
Vrednost 376 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | izobraževalne vede | 55 |
2 | umetnost in humanistika | 80 |
3 | družboslovje | 134 |
4 | naravoslovje | 99 |
5 | tehnika | 94 |
6 | zdravstvo in sociala | 51 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 6
q16_sku2 Področje delovanja, 2. skupini
Vrednost 385 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | naravoslovno-tehniške vede | 193 |
2 | druge vede | 320 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 2
utez Faktor za uteževanje po nazivu (habilitacija)
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 | 0.688 | 1.486 | 1 | 0.32 |
Vrednosti spremenljivk od 0.687562227 do 1.486426403
pomendid Pomen didaktičnega usposabljanja (konstrukt na osnovi rezultatov faktorske analize)
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 | 1 | 5 | 3.582 | 0.855 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pomenped Pomen kakovosti pedagoškega dela (konstrukt na osnovi rezultatov faktorske analize)
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 | 1 | 7 | 6.194 | 0.699 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 7
kakovped Percipirana kakovost lastnega pedagoškega dela (konstrukt na osnovi rezultatov faktorske analize)
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
513 | 0 | 1 | 7 | 5.687 | 0.786 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 7
Ni gradiv povezanih z rezultati raziskave!
STATUS RAZISKAVE
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
KATEGORIJA RAZISKAVE
7 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, omejene na manj splošno populacijo, manj vplivne
Kako citiram to RAZISKAVO?
Aškerc, K. in Kočar, S. (2016). Didaktično usposabljanje visokošolskih učiteljev in sodelavcev, 2013 [Podatkovna datoteka]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: DUVUS13. https://doi.org/10.17898/ADP_DUVUS13_V1
Analiza izobraževanja na daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Sloveniji, 2020
Delavnica NRRP in objava podatkov v ADP
Odprta znanost in Obzorje Evropa: zahteve, priporočila in dileme
Konferenca IASSIST: Bridging oceans, harbouring data & anchoring the future