Ekonomska fakulteta
ni podatka
Serija ORGU preučuje organizacijsko učenje v podjetjih. Zajema Slovenijo, Hrvaško, Južno Korejo in Španijo. Teme, ki so zajete v seriji so: organizacijsko učenje, uspešnost poslovanja podjetij, uspešnost poslovanja in organizacijska kultura. Prva raziskava iz te serije je bila narejena leta 2003 v Sloveniji in se je ponovila leta 2004. Preučevala je vpliv informacijsko komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja. Leto kasneje sta bili izvedeni dve raziskavi, na Hrvaškem in v Maleziji, ki sta proučevali vpliv organizacijskega učenja in procesne usmerjenosti na uspešnost poslovanja v podjetjih. Zadnji dve raziskavi iz te serije sta bili narejeni leta 2008 v Južni Koreji in Španiji, ukvarjali pa sta se z vplivom organizacijskega učenja in inovacij na uspešnost podjetij.
Informacijske in komunikacijske tehnologije, pridobivanje informacij, kakovost informacij, podajanje informacij, vedenjske spremembe, kognitivne spremembe, procesna usmerjenost, ocena uspešnosti poslovanja
Ključne besede ELSST:
PODJETJE, PODJETJE, INFORMACIJSKE IN KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE, USPEŠNOST DELOVANJA, KAZALEC USPEŠNOSTI, UPORABA INFORMACIJ
Vsebinska področja CESSDA
GOSPODARSTVO
IZOBRAŽEVANJE
Vsebinsko področja CERIF
Vodenje podjetij
Vsebinska področja ADP
Informacijsko-komunikacijske tehnologije
Organizacijsko učenje
Uspešnost poslovanja
Cilj raziskave je bil raziskati vpliv informacijsko-komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja slovenskih podjetij ter predstaviti in preizkusiti model izboljšanja uspešnosti poslovanja na podlagi vpliva kulture organizacijskega učenja (KOU). Elementi procesa organizacijskega učenja, ki so bili uporabljeni so: pridobivanje informacij, interpretacija informacij ter zaznavne in vedenjske spremembe. Znotraj teoretičnega okvira konkurenčnih vrednot KOU pokriva nekatere vidike vseh tipov organizacijskih kultur: timske, razvojne, hierarhične in racionalne. Zbrani podatki so pridobljeni iz 220 slovenskih podjetij, ki zaposlujejo več kot 100 ljudi.
Čas zbiranja podatkov: | junij 2003 - avgust 2003 |
---|---|
Čas izdelave: | 2003-06 |
Država: | Slovenija |
Geografsko pokritje: |
ozemlje Republike Slovenije |
Enota za analizo: |
podjetje |
Populacija: |
Slovenska podjetja, ki zaposlujejo več kot 100 ljudi. |
Izključeni: | ni podatka |
Zbiranje podatkov je opravil: |
Škerlavaj, Miha |
Tip vzorca: |
Brez vzorčenja. Zajeta je bila celotna populacija slovenskih podjetij, ki zaposlujejo več kot 100 ljudi - 867 podjetij. Vzorčni okvir je zagotovil Poslovni imenik Slovenije. |
Način zbiranja podatkov: |
Samoizpolnjevalna anketa poslana po pošti. |
Uteževanje: |
Brez uteževanja. |
Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Za navedene namene se lahko uporablja podatke s šetstmesečnim zamikom od izvedbe raziskave.
Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Naslov podatkovne datoteke: IKTSLO03 - Vpliv informacijsko-komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja [datoteka podatkov], 2003
Format: *.por - prenosljiva SPSS datoteka
sw1 groupware A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
4. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sistem za ravnanje odnosov s kupci (CRM)?
Vrednost 13 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 107 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 24 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 20 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 8 |
5 | vsakodnevno | 61 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
sw2 ERP A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
3. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sistem za celovito podporo poslovanju (ERP) - npr. SAP, BAAN, NaVision, Birokrat ipd.?
Vrednost 22 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 79 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 7 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 7 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 10 |
5 | vsakodnevno | 117 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
sw3 intranet A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
1. Kako pogosto uporabljajo zaposleni v vaši organizaciji intranet, da bi izboljšali komunikacijo med različnimi oddelki ali funkcijami v vašem podjetju?
Vrednost 31 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 40 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 16 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 31 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 21 |
5 | vsakodnevno | 112 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
sw1 groupware A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
4. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sistem za ravnanje odnosov s kupci (CRM)?
Vrednost 168 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 107 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 24 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 20 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 8 |
5 | vsakodnevno | 61 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
sw2 ERP A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
3. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sistem za celovito podporo poslovanju (ERP) - npr. SAP, BAAN, NaVision, Birokrat ipd.?
Vrednost 267 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 79 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 7 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 7 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 10 |
5 | vsakodnevno | 117 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
sw3 intranet A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
1. Kako pogosto uporabljajo zaposleni v vaši organizaciji intranet, da bi izboljšali komunikacijo med različnimi oddelki ali funkcijami v vašem podjetju?
Vrednost 366 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 40 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 16 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 31 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 21 |
5 | vsakodnevno | 112 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
sw4 baze podatkov A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
6. V kakšni meri uporablja vaša organizacija sisteme za upravljanje z bazami podatkov (npr. MS SQL, Oracle)?
Vrednost 465 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 41 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 4 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 18 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 16 |
5 | vsakodnevno | 141 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
sw5 spletna stran A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
5. V kolikšni meri uporabljate sistem za ravnanje s preskrbovalno verigo (SCM)?
Vrednost 564 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 20 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 115 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 66 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 6 |
5 | vsakodnevno | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
sw6 e-forum A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
2. Kako pogosto uporablja vaša organizacija elektronsko pošto, da bi izboljšala komunikacijo med različnimi oddelki ali funkcijami v vašem podjetju in komunikacijo z okoljem?
Vrednost 663 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 148 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 40 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 19 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 5 |
5 | vsakodnevno | 8 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
tkm1 videokonference A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
7. Kako pogosto uporablja vaša organizacija sistem za videokonference?
Vrednost 762 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh nimamo | 187 |
2 | redko-približno enkrat do dvakrat mesečno | 20 |
3 | občasno - približno enkrat tedensko | 8 |
4 | v povprečju vsak drugi dan | 3 |
5 | vsakodnevno | 2 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
tkm2 mobilni telefoni A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
8. Kako pogosto uporabljajo zaposleni v vaši organizaciji ekstranet, da bi se izboljšala komunikacija med vašim podjetjem, dobavitelji in kupci?
Vrednost 861 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | do pod 1% zaposlenih | 8 |
2 | od 1% do pod 5% | 47 |
3 | od 5% do pod 15% | 93 |
4 | od 15 do pod 30% zaposlenih | 46 |
5 | nad 30% zaposlenih | 26 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
tkm3 internet - delež zaposlenih A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
9. Kakšnemu deležu zaposlenih je omogočen v vašem podjetju dostop do Interneta?
Vrednost 960 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | do pod 10% | 33 |
2 | od 10% do pod 25% | 76 |
3 | od 25% do pod 75% | 67 |
4 | od 75% do pod 100% | 24 |
5 | vsi zaposleni | 20 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
tkm4 internet - hitrost dostopa A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
10. Hitrost dostopa v Internet je v naši organizaciji:
Vrednost 1059 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | nimamo | 0 |
2 | zelo počasna (analogna) | 5 |
3 | zadovoljiva (ISDN) | 43 |
4 | dobra (najeta linija) | 45 |
5 | visoka (ADSL ipd) | 127 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
hw1 PC/terminal - delež zaposlenih A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
12. Kakšen delež zaposlenih v vašem podjetju ima svoj lasten osebni računalnik ali terminal na delovnem mestu?
Vrednost 1158 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | do pod 10% | 12 |
2 | od 10% do pod 25% | 68 |
3 | od 25% do pod 75% | 92 |
4 | od 75% do pod 100% | 35 |
5 | vsi zaposleni | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
hw2 prenosni računalniki/PDA - d.zap. A: Ocenite v kakšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami v zvezi z informacijskimi tehnologijami: Obkrožite ustrezen odgovor. V primeru, da vam odgovori niso znani predlagamo, da se za vprašanja 1-12 posvetujete npr. z direktorjem oddelka za informatiko.
13. Kakšnemu deležu zaposlenih je v vašem podjetju omogočena uporaba prenosnih računalnikov?
Vrednost 1257 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | do pod 1% zaposlenih | 93 |
2 | od 1% do pod 5% | 85 |
3 | od 5% do pod 15% | 26 |
4 | od 15 do pod 30% zaposlenih | 10 |
5 | nad 30% zaposlenih | 4 |
7 | 2 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
218 | 2 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridinf1 1. Zaposleni v naši organizaciji so izjemno pomemben vir informacij. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
1. Zaposleni v naši organizaciji so izjemno pomemben vir informacij.
Vrednost 1356 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 1 |
2 | ne drži | 3 |
3 | niti drži niti ne drži | 50 |
4 | drži | 111 |
5 | popolnoma drži | 55 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridinf2 2. Pretekle odločitve so zelo uporaben vir informacij za trenutne odločitve. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
2. Pretekle odločitve so zelo uporaben vir informacij za trenutne odločitve.
Vrednost 1455 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 1 |
2 | ne drži | 12 |
3 | niti drži niti ne drži | 60 |
4 | drži | 117 |
5 | popolnoma drži | 30 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridinf3 3. Vedno se izplača preizkusiti nove metode in storitve, tudi če je to tvegano. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
3. Vedno se izplača preizkusiti nove metode in storitve, tudi če je to tvegano.
Vrednost 1554 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 5 |
2 | ne drži | 29 |
3 | niti drži niti ne drži | 80 |
4 | drži | 85 |
5 | popolnoma drži | 21 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridinf4 4. Poročila zunanjih strokovnjakov so izjemno pomemben vir informacij. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
4. Poročila zunanjih strokovnjakov so izjemno pomemben vir informacij.
Vrednost 1653 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 0 |
2 | ne drži | 12 |
3 | niti drži niti ne drži | 67 |
4 | drži | 115 |
5 | popolnoma drži | 26 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridinf5 5. Naša organizacija uporablja storitev clippinga -rednega zbiranja člankov o določenih za nas zanimivih temah. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
5. Naša organizacija uporablja storitev clippinga -rednega zbiranja člankov o določenih za nas zanimivih temah.
Vrednost 1752 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 43 |
2 | ne drži | 45 |
3 | niti drži niti ne drži | 44 |
4 | drži | 43 |
5 | popolnoma drži | 44 |
44 | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 1 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridinf6 6. Konkurenčna podjetja so izredno pomemben vir učenja novih metod in storitev. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
6. Konkurenčna podjetja so izredno pomemben vir učenja novih metod in storitev.
Vrednost 1851 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 4 |
2 | ne drži | 22 |
3 | niti drži niti ne drži | 51 |
4 | drži | 108 |
5 | popolnoma drži | 35 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridinf7 7. Znanje o panogi, proizvodih in storitvah je pomemben kriterij pri zaposlovanju novih sodelavcev. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
7. Znanje o panogi, proizvodih in storitvah je pomemben kriterij pri zaposlovanju novih sodelavcev.
Vrednost 1950 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 0 |
2 | ne drži | 16 |
3 | niti drži niti ne drži | 63 |
4 | drži | 103 |
5 | popolnoma drži | 38 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridinf8 8. Skupni projekti in združitve prispevajo k dvigu ravni znanja o panogi, ekonomskem okolju, novih metodah in proizvodih /storitvah. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
8. Skupni projekti in združitve prispevajo k dvigu ravni znanja o panogi, ekonomskem okolju, novih metodah in proizvodih /storitvah.
Vrednost 2049 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 1 |
2 | ne drži | 11 |
3 | niti drži niti ne drži | 56 |
4 | drži | 125 |
5 | popolnoma drži | 27 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridinf9 9. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet od nadzornega sveta (za d.d.) oz. lastnikov. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
9. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet od nadzornega sveta (za d.d.) oz. lastnikov.
Vrednost 2148 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 7 |
2 | ne drži | 46 |
3 | niti drži niti ne drži | 68 |
4 | drži | 69 |
5 | popolnoma drži | 30 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridin10 10. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet iz virov izven podjetja (najemanje strokovnjakov, kontaktiranje vrhnjih managerjev v drugih podjetjih). B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
10. Vrhnji managerji pri vsaki pomembni odločitvi poskušajo pridobiti informacije ali nasvet iz virov izven podjetja (najemanje strokovnjakov, kontaktiranje vrhnjih managerjev v drugih podjetjih).
Vrednost 2247 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 5 |
2 | ne drži | 42 |
3 | niti drži niti ne drži | 92 |
4 | drži | 71 |
5 | popolnoma drži | 10 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridin11 11. Naša organizacija ima zaposlene, katerih delo je iskanje in pridobivanje zunanjih informacij. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
11. Naša organizacija ima zaposlene, katerih delo je iskanje in pridobivanje zunanjih informacij.
Vrednost 2346 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 64 |
2 | ne drži | 64 |
3 | niti drži niti ne drži | 55 |
4 | drži | 30 |
5 | popolnoma drži | 7 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
pridin12 12. Zunanji viri (poročila, svetovalci, časniki, revije, Internet…) so zelo pomembni za delovanje naše organizacije. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Obkrožite odgovor, ki najboljše opisuje stanje v vašem podjetju.
12. Zunanji viri (poročila, svetovalci, časniki, revije, Internet…) so zelo pomembni za delovanje naše organizacije.
Vrednost 2445 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ne drži | 5 |
2 | ne drži | 24 |
3 | niti drži niti ne drži | 75 |
4 | drži | 87 |
5 | popolnoma drži | 29 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
intinf1 1. Osebni kontakti B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
1. Osebni kontakti
Vrednost 2544 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 3 |
2 | ni pomembno | 6 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 17 |
4 | pomembno | 109 |
5 | zelo pomembno | 85 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
intinf2 2. Srečanja timov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
2. Srečanja timov
Vrednost 2643 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 3 |
2 | ni pomembno | 3 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 39 |
4 | pomembno | 117 |
5 | zelo pomembno | 57 |
44 | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 1 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
intinf3 3. Timi kot organi odločanja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
3. Timi kot organi odločanja
Vrednost 2742 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 7 |
2 | ni pomembno | 27 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 61 |
4 | pomembno | 89 |
5 | zelo pomembno | 36 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
intinf4 4. Telefonski kontakti B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
4. Telefonski kontakti
Vrednost 2841 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 1 |
2 | ni pomembno | 13 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 59 |
4 | pomembno | 115 |
5 | zelo pomembno | 32 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
intinf5 5. Zapiski, memorandumi, pisma,… B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
5. Zapiski, memorandumi, pisma,…
Vrednost 2940 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 1 |
2 | ni pomembno | 18 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 88 |
4 | pomembno | 94 |
5 | zelo pomembno | 19 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
intinf6 6. Posebna poročila B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
6. Posebna poročila
Vrednost 3039 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 2 |
2 | ni pomembno | 13 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 67 |
4 | pomembno | 122 |
5 | zelo pomembno | 16 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
intinf7 7. Formalna veriga ukazovanja (v smislu poročanja) B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
7. Formalna veriga ukazovanja (v smislu poročanja)
Vrednost 3138 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 3 |
2 | ni pomembno | 29 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 85 |
4 | pomembno | 85 |
5 | zelo pomembno | 18 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
intinf8 8. Intranet podjetja kot način interpretacije informacij B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
8. Intranet podjetja kot način interpretacije informacij
Vrednost 3237 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 35 |
2 | ni pomembno | 51 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 58 |
4 | pomembno | 61 |
5 | zelo pomembno | 15 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
intinf9 9. Forumi (e-klepetalnice, e-razprave)) B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite pomen naslednjih trditev o sredstvih komuniciranja med managementom in ostalimi zaposlenimi v vaši organizaciji.
9. Forumi (e-klepetalnice, e-razprave))
Vrednost 3336 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | sploh ni pomembno | 94 |
2 | ni pomembno | 48 |
3 | niti pomembno niti nepomembno | 54 |
4 | pomembno | 21 |
5 | zelo pomembno | 2 |
11 | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 1 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
intinf10 10. Več informacij, kot ima podrejeni/a, boljše in uspešneje bo deloval/a. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Kakšen je vaš osebni odnos (v funkciji managerja) do informiranja zaposlenih v vaši organizaciji?
10. Več informacij, kot ima podrejeni/a, boljše in uspešneje bo deloval/a.
Vrednost 3435 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | močno nasprotujem | 1 |
2 | nasprotujem | 1 |
3 | niti nasprotujem niti se strinjam | 15 |
4 | se strinjam | 90 |
5 | popolnoma se strinjam | 113 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
intinf11 11. Informacije podrejenim morajo biti vedno preproste in jedrnate. B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Kakšen je vaš osebni odnos (v funkciji managerja) do informiranja zaposlenih v vaši organizaciji?
11. Informacije podrejenim morajo biti vedno preproste in jedrnate.
Vrednost 3534 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | močno nasprotujem | 0 |
2 | nasprotujem | 2 |
3 | niti nasprotujem niti se strinjam | 19 |
4 | se strinjam | 82 |
5 | popolnoma se strinjam | 117 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs1 1. Prilagodljivost na pritiske iz okolja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
1. Prilagodljivost na pritiske iz okolja
Vrednost 3633 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 15 |
3 | ni spremembe | 51 |
4 | zmeren porast | 118 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 36 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs2 2. Kvaliteta proizvodov ali storitev B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
2. Kvaliteta proizvodov ali storitev
Vrednost 3732 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 4 |
3 | ni spremembe | 41 |
4 | zmeren porast | 131 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 44 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs3 3. Število ponujenih storitev ali proizvodov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
3. Število ponujenih storitev ali proizvodov
Vrednost 3831 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 1 |
2 | zmeren padec | 8 |
3 | ni spremembe | 56 |
4 | zmeren porast | 112 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 43 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs4 4. Kvaliteta tehnologije poslovanja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
4. Kvaliteta tehnologije poslovanja
Vrednost 3930 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 7 |
3 | ni spremembe | 38 |
4 | zmeren porast | 138 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 37 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs5 5. Hitrost poslovanja B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
5. Hitrost poslovanja
Vrednost 4029 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 4 |
3 | ni spremembe | 46 |
4 | zmeren porast | 132 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 38 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs6 6. Uvedba novih trženjskih pristopov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
6. Uvedba novih trženjskih pristopov
Vrednost 4128 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 3 |
2 | zmeren padec | 9 |
3 | ni spremembe | 67 |
4 | zmeren porast | 117 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 24 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs7 7. Povprečna produktivnost zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
7. Povprečna produktivnost zaposlenih
Vrednost 4227 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 0 |
2 | zmeren padec | 14 |
3 | ni spremembe | 42 |
4 | zmeren porast | 137 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 27 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 2 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs8 8. Zadovoljstvo zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
8. Zadovoljstvo zaposlenih
Vrednost 4326 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 6 |
2 | zmeren padec | 29 |
3 | ni spremembe | 98 |
4 | zmeren porast | 77 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 10 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs9 9. Splošna atmosfera v podjetju B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
9. Splošna atmosfera v podjetju
Vrednost 4425 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 7 |
2 | zmeren padec | 32 |
3 | ni spremembe | 92 |
4 | zmeren porast | 76 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs10 10. Osebno komuniciranje med vrhnjimi managerji in zaposlenimi B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
10. Osebno komuniciranje med vrhnjimi managerji in zaposlenimi
Vrednost 4524 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 4 |
2 | zmeren padec | 21 |
3 | ni spremembe | 78 |
4 | zmeren porast | 97 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 20 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs11 11. Učinkovitost timskih sestankov B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
11. Učinkovitost timskih sestankov
Vrednost 4623 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 2 |
2 | zmeren padec | 14 |
3 | ni spremembe | 84 |
4 | zmeren porast | 112 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 8 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs12 12. Razumevanje strateške usmeritve organizacije s strani zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
12. Razumevanje strateške usmeritve organizacije s strani zaposlenih
Vrednost 4722 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 5 |
2 | zmeren padec | 22 |
3 | ni spremembe | 91 |
4 | zmeren porast | 89 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs13 13. Razumevanje glavnih problemov organizacije s strani zaposlenih B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
13. Razumevanje glavnih problemov organizacije s strani zaposlenih
Vrednost 4821 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 1 |
2 | zmeren padec | 24 |
3 | ni spremembe | 88 |
4 | zmeren porast | 95 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 12 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
zvs14 14. Učinkovitost informacijskih sistemov znotraj organizacije B: Ocenite v kakšni meri veljajo naslednje trditve v zvezi z organizacijskim učenjem v primeru vaše organizacije: Označite stopnjo spremembe, ki najboljše odraža dogajanje v vaši organizaciji v zadnjih treh letih.
14. Učinkovitost informacijskih sistemov znotraj organizacije
Vrednost 4920 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | znaten padec/poslabšanje | 1 |
2 | zmeren padec | 9 |
3 | ni spremembe | 73 |
4 | zmeren porast | 111 |
5 | znaten porast/izboljšanje | 26 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
fin1 ROA C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
1. TRDITEV A: Dobičkovnost sredstev (ROA , v %) v našem podjetju je bila precej pod povprečjem panoge. TRDITEV B: Dobičkovnost sredstev (ROA, v %) v našem podjetju je bila precej nad povprečjem panoge.
Vrednost 5019 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | precej pod povprečjem panoge | 11 |
2 | nekoliko pod povprečjem panoge | 33 |
3 | približno enako povprečju panoge | 79 |
4 | nekoliko nad povprečjem panoge | 65 |
5 | precej nad povprečjem panoge | 32 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
fin2 DV na zaposlenega glede na panogo C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
2. TRDITEV A: Dodana vrednost na zaposlenega v našem podjetju je bila precej pod povprečjem panoge. TRDITEV B: Dodana vrednost na zaposlenega v našem podjetju je bila precej nad povprečjem panoge.
Vrednost 5118 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | precej pod povprečjem panoge | 10 |
2 | nekoliko pod povprečjem panoge | 28 |
3 | približno enako povprečju panoge | 85 |
4 | nekoliko nad povprečjem panoge | 73 |
5 | precej nad povprečjem panoge | 24 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
nef1 odnosi z dobavitelji C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
3. TRDITEV A: Odnosi z dobavitelji so zelo slabi in nestabilni ter ponavadi tudi zelo kratkotrajni. TRDITEV B: Odnose z dobavitelji smatramo za odlične, saj z njimi vzdržujemo trajne in partnerske odnose.
Vrednost 5217 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | zelo nestabilni in kratkotrajni | 2 |
2 | relativno nestabilni in kratkotrajni | 8 |
3 | povprečni | 41 |
4 | dobri | 130 |
5 | odlični | 39 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
nef2 neto fluktuacija zaposlenih C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
4. TRDITEV A: Neto fluktuacija zaposlenih (število zamenjanega osebja v obdobju zaradi nezadovoljnosti s plačo, možnostmi za napredovanje, delovnimi odnosi ipd. - notranji vzroki) je v našem podjetju zelo visoka. TRDITEV B: V našem podjetju ni primerov, da bi ljudje odhajali zaradi tega, ker bi bili nezadovoljni s plačo, možnostmi za napredovanje, delovnimi odnosi ipd. - notranji vzroki.
Vrednost 5316 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | zelo visoka neto fluktuacija | 8 |
2 | visoka | 19 |
3 | povprečna | 65 |
4 | nizka | 90 |
5 | zelo nizka | 38 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
nef3 pritožbe kupcev C: Prosimo ocenite uspešnost poslovanja v zadnjih treh letih s pomočjo naslednjih dvopolnih trditev: Obkrožite številko, ki ustreza vaši organizaciji (v smislu bližine eni izmed dveh danih dvopolnih trditev)
5. TRDITEV A: Število pritožb kupcev v obdobju se je zelo povečalo. TRDITEV B: Število pritožb kupcev v obdobju se je zelo zmanjšalo.
Vrednost 5415 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | močno povečanje pritožb kupcev | 3 |
2 | zmerno povečanje pritožb kupcev | 13 |
3 | nespremenjeno število pritožb | 101 |
4 | zmerno zmanjšanje pritožb kupcev | 90 |
5 | zelo zmanjšano število pritožb kupcev | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 | 1 | 5 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
dejavnos glavna dejavnost podjetja Prosimo vas še za nekaj podatkov o vašem podjetju:
Katera je vaša glavna dejavnost (obkrožite ustrezno črko):
Vrednost 5514 | Frekvenca | |
---|---|---|
a | 8 | |
c | 1 | |
d | 107 | |
e | 14 | |
f | 23 | |
g | 20 | |
h | 6 | |
i | 12 | |
j | 13 | |
k | 1 | |
l | 1 | |
n | 1 | |
o | 13 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
stevzap povprečno število zaposlenih 2002
Vrednost 5613 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | 1-49 | 0 |
2 | 50-249 | 113 |
3 | 250-499 | 54 |
4 | 500-999 | 26 |
5 | 1000 in več | 27 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 5
letprom čisti prihodki od prodaje 2002
Vrednost 5712 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | do pod 1 mrd SIT | 14 |
2 | od 1 mrd SIT do pod 4 mrd SIT | 100 |
3 | od 4 mrd SIT | 105 |
Sysmiss | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
219 | 1 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 3
velikost velikost podjetja po ZGD Prosimo vas še za nekaj podatkov o vašem podjetju:
Velikost vašega podjetja (v skladu z Zakonom o gospodarskih družbah):
Vrednost 5811 | Frekvenca | |
---|---|---|
1 | malo | 0 |
2 | srednje | 0 |
3 | veliko | 0 |
Sysmiss | 220 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
0 | 220 |
Vrednosti spremenljivk od 1 do 3
priimek Priimek: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Priimek:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
ime Ime: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Ime:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
funkcija Funkcija v organizaciji: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Funkcija v organizaciji:
Vrednost 618 | Frekvenca | |
---|---|---|
HR manager | 1 | |
IT manager | 1 | |
administrator | 1 | |
analitik | 1 | |
analitik-planer | 1 | |
direktor | 27 | |
direktor IT | 1 | |
direktor družbe | 1 | |
direktor informatike | 3 | |
direktor informatike in organizacije | 1 | |
direktor kadrovske službe | 1 | |
direktor kadrovskega sektorja | 1 | |
direktor komerciale | 2 | |
direktor maloprodaje | 1 | |
direktor organizacijskega razvoja | 1 | |
direktor proizvodnje | 1 | |
direktor razvoja in tehnologije | 1 | |
direktor sektorja informatike | 1 | |
direktor sektorja za informatiko | 1 | |
direktor sektorja za informatiko in organizacijo | 1 | |
direktor splošnih služb | 1 | |
direktor splošno kadrovske službe | 1 | |
direktor uprave | 1 | |
direktorica | 1 | |
direktorica FRS | 2 | |
direktorica ekonomskega področja | 1 | |
direktorica informacijske tehnologije | 1 | |
direktorica informatike | 1 | |
direktorica inženiringa | 1 | |
direktorica za odnose z javnostmi | 1 | |
generalni direktor | 1 | |
glavni direktor | 3 | |
informatik | 3 | |
informatika | 1 | |
izvršni direktor | 1 | |
komerciala, logistika | 1 | |
komercialistka | 1 | |
koordinatorka informatike | 1 | |
marketing | 1 | |
marketing in razvoj | 1 | |
namestnik direktorja | 2 | |
namestnik generalnega direktorja | 1 | |
namestnik glavnega direktorja | 1 | |
namestnik predsednika uprave | 1 | |
organizacija | 1 | |
organizator programer | 1 | |
planer-analitik | 1 | |
pomočnica generalnega direktorja za informatiko | 1 | |
pomočnik direktorja | 1 | |
pomočnik direktorja programa opažnih plošč | 1 | |
pomočnik direktorja za ekonomsko finančne zadeve | 1 | |
pomočnik direktorja za finance | 1 | |
pomočnik glavnega direktorja | 2 | |
poslovni sekretar | 1 | |
predsednica uprave | 1 | |
predsednik uprave | 5 | |
projektni vodja | 1 | |
prokurist | 3 | |
prokurist in vodja uprave | 1 | |
računalniški operater | 1 | |
računovodja | 2 | |
referent v marketingu | 1 | |
strokovni sodelavec v kadrovski službi | 1 | |
strokovni sodelavec za razvoj | 1 | |
svetovalec direktorja | 1 | |
svetovalec uprave | 1 | |
svetovalec uprave za informatiko, predstavnik vodstv | 1 | |
tehnični direktor | 1 | |
tehnologija | 1 | |
v.d. direktor | 1 | |
vodja AOP | 1 | |
vodja FRS | 2 | |
vodja IS | 2 | |
vodja IT | 1 | |
vodja PVC oddelka | 1 | |
vodja ekonomike, financ in informatike | 1 | |
vodja financ in računovodstva | 1 | |
vodja gospodarskega sektorja | 1 | |
vodja informacijskega sistema | 1 | |
vodja informatike | 7 | |
vodja kadrovske službe | 2 | |
vodja kadrovskega področja | 1 | |
vodja kakovosti | 1 | |
vodja kakovosti in informatike | 1 | |
vodja kontrolinga | 3 | |
vodja oddelka | 1 | |
vodja oddelka FRS | 1 | |
vodja oddelka za finance, računovodstvo in revizijo | 1 | |
vodja plansko analitske službe | 1 | |
vodja plansko-analitske službe | 1 | |
vodja področja informatike in organizacije | 1 | |
vodja priprave dela | 1 | |
vodja prodaje | 1 | |
vodja projekta | 1 | |
vodja razvoja in informatike | 1 | |
vodja računovodstva | 1 | |
vodja računovodstva in financ | 1 | |
vodja sektorja proizvodnje | 1 | |
vodja skupnih služb | 1 | |
vodja službe informatike | 1 | |
vodja službe za HR | 1 | |
vodja službe za informacijske storitve | 1 | |
vodja službe za teleinformatiko | 1 | |
vodja splošne službe | 1 | |
vodja splošnega področja | 1 | |
vodja splošnega sektorja | 2 | |
vodja tehničnih služb | 1 | |
vodja tehnično pripravljalne službe | 1 | |
vodja zagotavljanja kakovosti | 1 | |
vodstvo podjetja (informatika) | 1 | |
zunanji sodelavec | 1 | |
član uprave | 4 | |
članica uprave | 1 | |
šef službe za kontroling | 1 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
172 | 0 |
funksifr funkcija respondenta sifrirano
Vrednost 627 | Frekvenca | |
---|---|---|
FRSdir | direktor FRS | 20 |
HRMdir | direktor HRM | 14 |
INFOdir | direktor informatike | 37 |
KOMERdir | direktor prodaje | 4 |
MARKTdir | direktor marketinga | 2 |
PROIZdir | direktor proizvodnje | 11 |
direktor | direktor | 48 |
drugo | drugo: nižji nivoji odločanja | 24 |
neznano | ni podatka | 48 |
svetupr | svetovalec uprave | 12 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
telefon Telefonska številka: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Telefonska številka:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
elposta Vaš naslov elektronske pošte: V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, bi vam bili hvaležni za podatke o osebi, ki je izpolnila ta vprašalnik.
Vaš naslov elektronske pošte:
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
poroilo poslati poročilo?
Vrednost 654 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | ne | 216 |
1 | da | 4 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
pota Pošta
Vrednost 663 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | 220 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
opombe Opombe
Vrednost 672 | Frekvenca | |
---|---|---|
0 | 220 |
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
220 | 0 |
podjetje Podjetje
Veljavni odgovori | Neveljavni odgovori | Minimum | Maksimum | Aritmetična sredina | Standardni odklon |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 |
Ni gradiv povezanih z rezultati raziskave!
STATUS RAZISKAVE
4 - Polni opis raziskave in kodirna knjiga spremenljivk s polnim besedilom vprašanj.
KATEGORIJA RAZISKAVE
8 - teoretsko ali praktično pomembne raziskave, zapolnjujejo raziskovalno praznino ali imajo široko uporabnost za več praktičnih problemov, imajo dolgoročno vrednost za znanost
Kako citiram to RAZISKAVO?
Škerlavaj, M. (2010). Vpliv informacijsko-komunikacijskih tehnologij na organizacijsko učenje in uspešnost poslovanja slovenskih podjetij [Podatkovna datoteka]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: IKTSLO03. https://doi.org/10.17898/ADP_IKTSLO03_V1
SORODNE RAZISKAVE
INOVJK08 - Vpliv organizacijskega učenja in inovacij na uspešnost
INOVSP08 - Vpliv organizacijskega učenja in inovativnosti na rezultate španskih podjetij 2008
Analiza izobraževanja na daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Sloveniji, 2020
Delavnica NRRP in objava podatkov v ADP
Odprta znanost in Obzorje Evropa: zahteve, priporočila in dileme
Konferenca IASSIST: Bridging oceans, harbouring data & anchoring the future