ni podatka
ni podatka
demografija, branje časopisov, najbolj zanimive vsebine, čas branja časopisov, branje revij, lastništvo radijskega sprejemnika, tehnični pogoji za spremljanje radijskiega programa, poslušanje radia, poslušanje tujih radijskih postaj, nakup novega radijskega sprejemnika, najbolj privlačne radijske vsebine, spremljanje informativnih oddaj, spremljanje glasbenih oddaj, gledanje televizije, obiskovanje kina, najljubši filmi, kaj vam nudi kino, kaj vas odvrača od kina, aktivnosti v prostem času, šport, konjički, glasba, igranje glasbenih inštrumentov, branje knjig, članstvo v družbeno-političnih organizacijah, članstvo v sindikatu
Ključne besede ELSST:
INFORMACIJSKE IN KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE, MNOŽIČNI MEDIJI, BRANJE, BRALCI ČASOPISA, POSLUŠANJE RADIA, RADIJSKA POSTAJA, GLEDANJE TELEVIZIJE, OBISK KINEMATOGRAFOV, PROSTI ČAS
Vsebinska področja CESSDA
INFORMIRANJE IN KOMUNICIRANJE
Vsebinsko področja CERIF
Tisk in komunikacijske vede
Vsebinska področja ADP
demografija
tiskani mediji
radio
televizija
kino
prosti čas
politične organizacije
Anketa o masovnih komunikacijskih sredstvih (MKS) sega na področje raziskav medijev in komunikacijskih navad. Vprašalnik se prične z obsežnim sklopom demografskih vprašanj. Temu sledijo vprašanja v zvezi z branjem dnevnih časopisov in revij: katere časopise in revije respondenti berejo, katere teme jih najbolj zanimajo, kdaj navadno berejo in ali berejo tiskane medije iz drugih jugoslovanskih republik. Sklop vprašanj o radiju vsebuje problematiko tehničnih možnostih sprejema radijskega signala, vprašanja v zvezi s pogostostjo poslušanja radijskega programa, vsebino in kvaliteto radijskega sporeda. Sledijo vprašanja o gledanju televizije. V poglavju o obiskovanju kino predstav najdemo vprašanja o najljubših filmih in dejavnikih, ki vplivajo na pogostost obiskovanja kina. Sledita sklopa vprašanj o prostočasnih aktivnostih in članstvu v družbeno-političnih organizacijah, ki zaključujeta vprašalnik.
Čas zbiranja podatkov: | 18. marec 1962 - 31. marec 1962 |
---|---|
Čas izdelave: | 1962 |
Država: | Slovenija |
Geografsko pokritje: |
ozemlje (Socialistične) Republike Slovenije |
Enota za analizo: |
posameznik |
Populacija: |
Ciljna populacija so prebivalci (Socialistične) Republike Slovenije, ki so dopolnili 14 let. |
Izključeni: | ni podatka |
Zbiranje podatkov je opravil: |
Institut za sociologijo |
Tip vzorca: |
Vzorec raziskave MKS je dvostopenjski in stratificiran glede na dva kriterija: migracijski in regionalni. V prvi fazi vzorčenja je bilo oblikovanih 320 enakomerno razporejenih anketnih okolišev s po 500 prebivalci. V drugi fazi pa je bilo v posameznih okoliših iz kartoteke gospodinjstev v registru prebivalstva z metodo slučajnega izbora (metoda rojstnih datumov) izbranih 50 oseb. Na koncu so bile iz vzorca izločene še osebe, ki ob začetku raziskave še niso dopolnile 14 let starosti. |
Način zbiranja podatkov: |
Osebno anketiranje na terenu z vprašalnikom na papirju. |
Uteževanje: |
Brez uteževanja. |
Pogoje dostopa preveri v Arhivu.
V1 ADP IDNo
Vrednost 11 | Frekvenca | |
---|---|---|
MKS62 |
V1 ADP IDNo
Vrednost 11 | Frekvenca | |
---|---|---|
MKS62 |
STATUS RAZISKAVE
2 - Polni opis raziskave.
KATEGORIJA RAZISKAVE
9 - najvišji rang, primerjalne ali kontinuirane raziskave, pomembne populacije, metodološko ustrezne
Kako citiram to RAZISKAVO?
Vreg, F. (2002). Anketa o masovnih komunikacijskih sredstvih (MKS) 1962 [Podatkovna datoteka]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: MKS62. https://doi.org/10.17898/ADP_MKS62_V1
Analiza izobraževanja na daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Sloveniji, 2020
Delavnica NRRP in objava podatkov v ADP
Odprta znanost in Obzorje Evropa: zahteve, priporočila in dileme
Konferenca IASSIST: Bridging oceans, harbouring data & anchoring the future