Financiranje iz lastnih sredstev.
/ (None)
zadovoljstvo uporabnikov, raziskovalni podatki, storitve Arhiva družboslovnih podatkov, lastno raziskovanje, razvoj slovenske znanosti, pomembnost obstoja ADP
Vsebinska področja CESSDA
INFORMIRANJE IN KOMUNICIRANJE
Vsebinsko področja CERIF
Sociologija dela, sociologija podjetij
Vsebinska področja ADP
Zadovoljstvo uporabnikov
Arhiv družboslovnih podatkov
Raziskovalni podatki
Cilj raziskave je preučiti zadovoljstvo uporabnikov s storitvami Arhiva družboslovnih podatkov (ADP) in priporočiti korake razvoja organizacije z namenom izboljšanja storitev. Pri čemer se zavedamo, da je merjenje zadovoljstva le en element med kazalci uspešnosti in kakovosti organizacije. Osrednjega pomena za zaupanje uporabnikov je nedvomno kakovost gradiv. V primeru statističnih rezultatov, še posebej v primerih, ko se statistike uporabljajo v procesih odločanja, je kakovost podatkov osnova za veljavnost znanstvenih ugotovitev. Ko danes govorimo o kakovosti storitev v organizaciji, pa nimamo več v mislih zgolj kakovosti pripravljenih gradiv in izdelkov, ampak tudi kakovost celotnega delovnega procesa, kamor spadajo učinkovitost, usposobljenost in motivacija zaposlenih ter kakovost ponujenih storitev. S kakovostjo se srečujemo na vseh ravneh delovanja organizacije. Posameznih vidikov kakovosti nikakor ne smemo obravnavati ločeno, saj si sledijo in so med seboj povezani. Z vsemi korakih delovanja organizacije pa so povezani tudi stroški in naloga menedžmenta je upravljati celostno obvladanje kakovosti ter najti pravo ravnovesje med kakovostjo in stroški.
Čas zbiranja podatkov: | 13. april 2016 - 26. april 2016 |
---|---|
Čas izdelave: | 2016-4 |
Država: | Slovenija |
Geografsko pokritje: |
Prostorske enote niso določene. |
Enota za analizo: |
posameznik |
Populacija: |
Posamezniki, ki so se registrirali kot uporabniki storitev ADP, med 1. 10. 2009 in 30. 3. 2016. |
Izključeni: | ni podatka |
Zbiranje podatkov je opravil: |
Vipavc Brvar, Irena |
Tip vzorca: |
Ne-slučajno vzorčenje. Zajeta celotna populacija. |
Način zbiranja podatkov: |
Spletna anketa. |
Uteževanje: |
Brez uteževanja. |
Podatki in dokumentacija so na voljo pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika.
Podatki so bili očiščeni pred prevzemom v Arhiv.
Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil.
Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Informacije niso na voljo.
Za dostop do podatkov kontaktiraj ADP.
Ni gradiv povezanih z rezultati raziskave!
STATUS RAZISKAVE
2 - Polni opis raziskave.
KATEGORIJA RAZISKAVE
5 - raziskave, zanimive kot poizkus konceptualizacije novega področja na priložnostnih vzorcih
Kako citiram to RAZISKAVO?
Vipavc Brvar, I. (2017). Anketa o zadovoljstvu uporabnikov ADP, 2016 [Podatkovna datoteka]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: ADPUSE16. Dostopno prek http://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/adpuse16/
Analiza izobraževanja na daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Sloveniji, 2020
Delavnica NRRP in objava podatkov v ADP
Odprta znanost in Obzorje Evropa: zahteve, priporočila in dileme
Konferenca IASSIST: Bridging oceans, harbouring data & anchoring the future